Monday, November 29, 2010

ConTenG OR CreaTiVe


hari tok hari Isnin.

Yah.... mauk sik mauk aku kenak juak meluah apa yang aku alami malam tadik. nyaman2 aku tgh berloyar dengan kawan ku dalam tepon, sik la aku lalek dengan anakku sebab aku ingat nya tek diam2 nangga TV n tgh megang pen kat tangan...

abis jak aku kakar, tang kiut jak muka nya ngagak aku berik pen ya dengan aku... bila ku perati kakinya...

Yooooobbbbiiiihhhhhh.....!!!!

kacak yang teramat! Pandey MOHA juak aku dengan anak ku malam tadik eh... nak dimoha, salah aku juak leka berloyar, sik merati benar.. nak dimoha juak nya dah molah muka kiut.. seney ndak kah nya dapat genetic ya (aku kali! nok bagus ya aku la.. nok sik ya bapak nya) hehehe.... last2, embak ke sinki... lagik la nya suka sebab main aik.. sekali lagi....

Yooooobbbbiiiihhhhhh.....!!!!

tang kiut jak kaki nya n tangan nya merenjis2 aik di singki and aku dengan anak aku sekali basah baju. Sekali lagi... mauk MOHA juak eh.. tapi nak dimarah. salah aku juak embak nya ke sinki sebab malas g toilet. kan apa... mun di sinki, nyaman agik... iskh2... sekali.. duak2 kenak tukar baju.

last2, polah ku susu, pujuk ku nya tido... and aku berjaya! tidokan nya kol 8.30 malam tadik. Baruk ku dapat nangga TV dengan aman nya.. ya ajak ku nak madah...

kesimpulannya... anak kita tok enconteng kaki nak... creative ataupun nang conteng kah? sak ada kertas kerjaku dengan newspaper sebelah nya.. kaki juak di aim nya... iksh2... ya baruk anak ompuan.. mun laki? uikhs.....


No comments: