Friday, November 19, 2010

Cucur Jompot



yah..... mari2.. kita makan cucur jompot.

bah. aku ada dalam masa 15 minit nak pergi meeting.

dalam masa yang sama aku makan cucur jompot beliku tek masa ke bank pg cash cheque. hmmm.. ya baruk cucur jompot. sedap bah.... actually bukan ya nak dipadah aku.. aku nak madah.. aku pas tok g meeting yang akan menyebabkan aku berperang.. yahhhh....

asal jak lekak meeting, ada laa orang akan bersusey madah aku dengan si anu tok mala sik sependapat. Suka ati aku la.. yang ktk orang ya gago nak bersusey ya apa kes?! aku punya mulut bah! yah.. kinek tok aku nak madah.. aku punya blog.. aku punya suka la.. ceh!

ya allah... harap2 pastok aku kuatkan iman aku untuk tidak terlepas cakap masa aku meeting kelak... ney ndak.. niat aku dah ada nak nembak biak yang ceredit glak madah dengan orang2 yanga ku sik suka yang aku tok tek berjawap bagai. ada nya kelak.. yah.. kan aku dah madah.. aku tok gik nyipan...

iskh.. kelak sambung.. aku mauk kemas lok barang key g meetinf @ berjuang.. hahaha...

3 comments:

Redbloodsnow said...

lamak mek x mamam cucur tok koh dear..haa polah ngan mek wak juh, hikss :P

Redbloodsnow said...

salam...ada gik mek bertandang aie...haha. btw just nk inform ktk, nama ktk di sebut² dlm entry mek yg tok -->> http://princessredbloodsnow.blogspot.com/2010/11/bila-silent-readers-memunculkan-diri.html


:)

Kembhoja said...

salam

aikh.. best nya... ada orang baca blog luahan perasaan kamek. :)
hehehe...

oo. yaka... ok ler tu.. i like.. :)

pasal cucur ya.. kamek tok la sik terer polah cucur jompot. selalu polah nak, ada jak komen yang membunuh. hehehe...

makseh eh...