Wednesday, December 1, 2010

:: My Plan 4 This CominG Weekend ::


:: Aku akan ke BINTULU.

# bukan kerana aku nak pergi holiday tapi nak pergi pengilan kazeb ku yang close dengan aku yang nyimpan rahsia aku juak. Ceh.. yoy2... silent mode and loudspeaker is kata kunci kamek duak.. aku suka.

# Driving ke Bintulu dengan ada anak kecik dalam kereta.. ya la paling aku binggung masa tok. Dapat kan anak aku ya lamak2 dalam keta ooo... dah ya.. kata la mun nya Popo di tgh perjalanan, seney la aku nak nyuci. adeh. part ya la yg paling aku binggung... maka nya aku kenak bekal tong aik la oo....

# Hotel dah ku booked pagi tadik.. murah juak diam di Beverly everly hotel.. apatah nama nya.. not bad la rega nya...

# maka... doakan la semoga perjalanan kamek orang tok pergi balit dengan selamatnya.

Aminnnnnn

No comments: