Tuesday, November 30, 2010

:: Rutin Harian ::


Tired!

adakah aku sorang yang mengalami nya sampey aku susah mauk tido memikirkan apa yang akan aku polah esok and banyak la... jeles juak aku nangga anak ku n bapak nya tido nyaman jak.. part aku.. ada jak mauk dikemas eh.

almost everyday aku kenak sengaut balit ke umah.

mun dapat nang mauk balit cepat bah. masak pakey sidak di umah... macam2 la. lepas masak mauk kemas... lepas kemas mauk juak ngecheck baju yang perlu disesah n perlu dilipat. ceh...

ngemas dah sekian dah... melipat baju terus masuk dalam almari dah sekian dah. belum gik mun membasuhh botol2 susu anak. rendam dalam aik panas gik. perghhhh.... belum gik mun anak mauk perhatian sebab kt tek gago dengan hal2 umah... belum gik dengar sora nya nangis mauk kt juak ngagak nya...

ya baruk luaran... belum gik laki mintak perhatian... (ooppsss.... benda cam tok.... ney boleh padah nak. tapi ya hakikatnya bah!) hmmm.... nang tired la. Mun embak homework balit? lagik la.. lalu la akhir masa tido. ney nak dapat istilah Beauty Sleep nak?

<<<>

bunyi mcam komplen tapi sik la.. cuma nak meluahkan apa yang aku lalu hari2 bah... selalunya lepas kemas semua, masuk jak bilit nangga cam tok... fuh... lega asa hati.

hmmm.. hari2 ini macam....




No comments: