Monday, November 8, 2010

ujung minggu...

apa polah ktk orang ujung minggu tek?

aku tok sik lamak lagik akan menggantikan chef wan (mintak maap la chef sebab makey nama. perumpamaan ya mesti over nak!).. yah... mesti kah nama chef wan jadi taruhan... kan apa. 2 hari berturut2 aku kenak masak.. semua berkumpul di umah ku... sikla nak komplen tapi boleh ku madah.. aku sik sabar nunggu mak ku balit dari Haji eh.... mun mak ku baca blog ku tok..tauk ku apa akan dipdah nya.. "Yah... cerik asa! masa mak di umah, ko elek2 jak... " uikhs... sik apa.. ambik semua dari positive side... aku mesti polah mak ku bangga... mun juak.. sak emarek masak aku ya semua komplen masin.. hmm...sik apa...

masa tok anakku ya tgh gago nak belajar berjalan... adehhh... lagik ku binggung... asal aku leka jak.. ingat nya tek dengan bapak nya di luar nangga tv sekali nu ngabas nya duak beranak tek.. bapak tek sook2 sorang2 nangga tv sambil gurin.. ditanya ney anak? jawapnya... aikh, bukan dengan ktk tek kah?! yah.... nebes ku ya sebab aku dah suspek dah.. mesti nya di atas... Suci tok, mun berjalan.. nya belum confident tapi mun nekik tangga.. yah.. boleh tahan ..... hiissshhhh... ya belum berjalan ya...

lalu ngerepak aku tok ooo...

2 comments:

mr_abs said...

hehe. kiut ada jak nulong jaga anak bjalan.

Kembhoja said...

apa yang kiut..? ehehehe.... ya belum berjalan.. mun dah berjalan.. camney ndak kah?