Thursday, December 2, 2010

:: Tido Awal ::

HaLLu

# aku nak ceta, malam tadik punya ceta la... sampey umah malam tadik, dah pkol 7, lalu la sengaut nak bermasak. aduhhh eh.. dah ku padah nak.. nang super bz la aku mun dah sampey umah. Lalu bermasak semua n tunggah semua orang makan.

#tetiba anak ku polah muka kiut... coba tekak? mun dah neran... apa lagik nak.. lalu la... terus la aku mandi kak ya polah susu, n nemannya tido.. selalunya aku akan eksen dengan nya.. mun aku nutup mata, lalu la nya akan mauk tido juak.. yah...

# sekali tek, sedar2 aku pukul 2 pagi. apa kes? tertido....

# terus tido la... dari pukul 8 malam. best lalu bah....


# malam tok sik pat ku nidor anak ku sebab aku mauk nangga The Amazing Race Asia eh. Ney boleh miss nak?

# ya ajak. Aku nak ngemas meja ku. Nak balit awal. masak awak, mandi awal, tidokan anak awal n dapat tgk tv. malam jemat eh malam tok... hahahaha (cuma aku jak paham tok! mun ada orang yang paham.. paham2 sendiri la!) hehehehe

dah. bye....


No comments: