Friday, January 28, 2011

:: Hari Jumaat Part 2 - Lunch::

Apa makan kitak orang tgh hari tek?
Sik kuar berjalan kah?
Aku tok mun ekot asa ati mauk ajak pg berjalan tapi bila ku kenang cuaca yang panas di luar... Engai ku....

so, staff ku polah la plan...
makan di opis masa lunch and she will arrange everything, even sampey mauk polah collection.
For me, no problem. Since she really want to prepare everything.....
bah! dah nya single... nak o... :D

Jadi, Tgh hari tok aku duduk opis jak la.
Sambil makan di opis...

Dan Menu yang dipilih oleh staff ku ya tek adalah......

(Gambar2 ya aku cilok dari Google aaaa, Sik sempat ku nak ambik tek)

Ikan Kembung Tunok! Ikan Terubuk Stim Sayur Keladi

Tapi nak.. mun ya ajak, sik la best kan.. mesti la ada tok juak...

(aku cilok gambar tok juak aaa)

Sambal Asam ya.........

&

Of course la dengan....

(Tok pun aku cilok juak!)

Ambuyat @ Linut @ Lemantak

Pergh!

Ya baruk makan!

P/s : Harap aku sik kenak sindrom ngantok pastok. Mun kitak orang nangga tang ada jak update ya.. yyyaaahhhh... ya tandanya.. NGANTOK la ya....

No comments: