Wednesday, January 19, 2011

:: Susah Ku Nak MelupaKanmu ::

pssssttttttttttttttttt.........

nak madah... waima la laki ku tauk aku pun peel n kegilaan ku tok.. nasib bait pok sik banyak shakap... :D

tauk aku mauk madah apa.. aku nang suka bebenar eh dengan lelaki tok..

auk... tauk ku.. tauk ku... ya Fahrin Ahmad... tauk ku... tauk!
dah nama minat nak.. nak molah cam ney....

mun la aku stuck dalam lift lamak2 eh..nang aku wish la nya sama juak stuck dengan aku dalam lift ya.. hehehehe... ada lagik kesah stuck dalam lift. iskh2...

semua tok gara2 ceta kat channel 953 la tok. Pengantin untuk dijual kah apa nama nya.. adeh2... sik ku duli lagik dengan semua mun dah aku nangga nya dalam TV. iskh2....

pok neman lalu diam...
berik can...

sek pa.. kelak mun part nya nangga si heroin ceta hindustan aisha ya...
sik ku kaco.. sik apa.. nangga jak nak.. hehehe....

No comments: