Friday, February 25, 2011

:: Churp-Churp Campaign - MiLo FuZe Jom PacK ::

Salam...

Kitak orang Minum Milo kah? Aku kat rumah masa tok memang minum Milo Fuze tok. Bukan apa.. dah nama diam sorang... mun minum.. minum sorang.. and aku tok sik pandey minum Nescafe 3 in 1... Arwah memang suka nescafe. Hrmm... Al-Fatihah ....

Actually nak share la pasal Milo Fuze Jam Pack tok... Mun ktk orang nak tauk.. tok la sedikit sebanyak pasal ya...



Get glued to your seat, tagging your friends and playing Milo Fuze Jam-Pack through Facebook! Make sure the personality fits. And win yourself prizes worth up to RM40,000!! And remember, Milo Fuze is all you would need for all those addictive Jam-Pack sessions! Quick share it with your friends as contest ends on 9th March.


or.. click la ke
sitok
mun mauk tauk pasal games dengan facebooknya ya.. aku tok encoba ajak. :D

or

http://www.churpchurp.com/wwwKemBhoJhablogspotcom/share/milofuze-jampack/

da... Coba la kawan2... ney tauk ktk orang menang.. aku coba juak la tok..

dalam masa yang sama.. aku dengar lagu.. Bila Rasa Ini Rasamu... nang kacak lagu tok ooo.. sedeh eh...

2 comments:

Ibu Iman said...

lagu lamak tapi tetap salu didengar.. kmk pun suka lagu ya

Kembhoja said...

sedih bah lagu ya ibu iman...