Monday, February 28, 2011

:: Gago d HuJunG MinGGu ::


aku ambik gambar tok dari google... Macam mengambarkan perasaan aku masa tok...

salam...

Aku nak madah... hari tok last bulan February...

Ya Allah!

bulan tok la aku kehilangan orang yang paling aku cinta.. aku sayang...
bulan tok juak aku gago dengan kerja2 di office...
bulan tok juak... macam2 dugaan dan cabaran yang datang menimpa...

aku dah bosan nak madah.. aku ada banyak kerja di office yang aku asa sik akan habis2. aku cemburu nangga ada sesetangah staff ya.. rilek nak mati leput. nang sempat nak minum celup2 eh... (aik teh or kopi n roti krekes) yah.. ya istilah celup2 aku dengan staff aku..

Ujung minggu tok tek aku nang gago dengan program department aku.
jadi.. bangun awal.. kiss suci yang maseh nyaman tido... duak hari berturut2 cam ya... sabtu n ahad

than pagi tadik.. aku asa aku sik mauk turun kerja.. aku mauk tido dengan anak aku.. suci tida dah makin lasak.. usually she's on my left... bgn polah susu.. nangga nya dah bersendik sebelah aku... hush... makna nya.. aku kenak moved to her place...

cam ya la kamek duak tido since arwah sik ada...

i miss him... :(

5 comments:

A.s.t.i.n.a said...

It will be that way forever lah kemboja.. rapatnya ngan ma nya kelak.. jd bestfren mamanya..

marek mek busy juak.. and guess bila kawan mek baruk kenal mula2 mek blogging lok.. En Nas namanya.. ninggal last Thursday.. nang mek sekda mood nak blogging..

take care der..

Kembhoja said...

salam tina

aikh.. yala tina. Every where nang kamek duak la... sedeh eh nangga kapel n ada anak...sama2 berjalan... dugaan eh...

sian.. apa kenak? nya sakit kah?

VIVIAN said...

wah kak..main celup2..mun masa ofis hour nang menyempat la mkaan gia..

perngorbanan seorang ibu..

Kembhoja said...

v.. ya la kamek jeles ... sampey staff kmk pun pandey bersadu. Kamek orang arum bulak sik angkat dari kerusi duduk..sidak.. siap lepaking kejap. :D

yala.. JD as an IBU tok.. memang sik ada stop nya... mala jak ada banyak tambah. :)

RaMa-RaMa Fareeza said...

sabar kak redah jak k...:)