Tuesday, February 22, 2011

:: GuGoK ::

salam

mesti kitak orang heran.. kenak aku pun topik tok GuGoK!

GuGoK bersamaan dengan jatuh or TERUSUK... aku dengan anak aku.. duak2 sik betul kali.
aku pandey terembak perasaan aku yang rindu tahao gaban dengan arwah.. yang sik terkata lagik rindu aku sampeykan aku sik perasan there's somebody care about me... love me... hrmm.. panjang ceta kay.. Ingat aku mun aku nak ceta hal tok kelak... (Insyallah!)

Berbalik pada topik.. tok kisah anak aku... sapa lagik nak.. yang ngegeh selalu nak angkat tangan ya eh... malam ari ahad ya tek.. nya kuar dengan usu nya kw KFC. Nang sik pat diembak jalan... asal ujung minggu jak.. anak aku gerenti kenak culik.. sama ada by the neneks or usu nya.. mun dengan usu nya.. sik ada lain la.. KFC. pateh2... iskh2.. nembiak kinek tok oo...

Sampey rumah... nya gago la nunjuk nya mun apa tah gift set dari jadi chicky members ya... leka nya berjalan2... leka embak punggung nya yang dah berat dengan pampers nya... yah.. salah langkah.. member terusuk... hrm.. apa lagik la sora christina agulera nya keluar la.. pas ya ada darah.. aku part tok dah panik dah. sebab... darah ya pok...

Check punya check... bibir pecah kenak gigi. adeh2... suci2.. nak dimarah.. nya pun salah juak.. kamek orang nangga nya guguk ya tek mula2 senyum.... tapi dah nya nangis.. jadi kesian.. lalu diberik mandi.. baruk diam... embak bibir kembang madah dengan aku.... "ma... Ma...." nunjuk bibir nya.......



tok jak la permata hati aku masa tok... geram ada juak bila nya datang manja over the mangkuk... Ya allah! i stiil need him... to be with me and with us...

Al-Fatihah

7 comments:

fLo said...

tedahnya gugok...dh la muka cute...hehehehe....geram jak!

VIVIAN said...

ee..sakit nya...nasib sik patah gigi..

Kembhoja said...

flo... ya la... tok bibir dah kembang....

v .. yala.. dah la gigi sik banyak eh.. :D

A.s.t.i.n.a said...

aih buah hati.. dah la putih nya koh.. jaik ati mek ngenang nya..

tapi nang menar miak kinek tok pampered makan nyaman2.. kita dolok sik merasa yalah anak2 untong..

kiutttnyaaa ehh..

Ibu Iman said...

ya lah miak nektok ooh... iman pun bkn dpt melimpas kepsi... bisinlah mulut nya madah... suci lahir bln berapa? mek rasa sama baya iman jak suci

Kembhoja said...

tina...

makseh.... ya muka kesian ya.. :D

ibu iman...

Suci lahir seminggu gik nak raya tahun 2009... 13 sept. 2009. Sebaya rupa nya duak iman ya oo... :)

Ibu Iman said...

oooh.. ktk amben time raya.. kmk sempat gik raya ria... hehehe... iman c-sect 30 oktober 2009... suci tua bulan jak ngn iman