Saturday, February 12, 2011

:: I Need You - His Fav. Song ::



Aku sik akan lupak lagu tok.. masa kamek duak kuar dating. masa ya la...
cun2 lagu tok kuar dari radio kah mun sik silap...
terus nya madah.. "dengar tak ya..." aku diam ajak.... mauk dengar nak...
" i need you in my life....". Sambik cium tangan aku...
Habit arwah, mun kuar dating.. dalam keta or even dah kawen.. nang suka cium tangan aku...
kadang2 aku sik la nak madah sik suka.. tapi most of the time.. pandey inggar...
but now... bila dah sik ada.. i miss that kiss... reallyyy.... miss that kiss.....

Bila aku dengar lagu tok.. dari Lee Ann Rimes...
Terus nya stop kat Hopoh , kejap.. nait atas kedey jual kaset ya...
zaman akak ko dek.. maseh berkaset...
beli nya kaset lee an rimes key aku dengar dalam keta..
turun kerja...
balit kerja...
masa ya baruk ada keta n baruk kerja juak... hmmm... sayang nya arwah dengan aku....

Lirik nya... memang boleh nyuruh aku asa nak nangis muntah angin... hmm... aku sik akan n cuba untuk tidak memberik soalan KENAK? KENAPA? sebab aku tauk apa jawapan nya... ALLAH sayang nya more than i love him.. my love is aint enough if compared how much ALLAH loves him.. kan?

Here is the lyrics....

I don’t need a lot of things
I can get by with nothing
Of all the blessings life can bring
I’ve always needed something
But I’ve got all I want
When it comes to loving you
You’re my only reason
You’re my only truth

I need you like water
Like breath, like rain
I need you like mercy
From heaven’s gate
There’s a freedom in your arms
That carries me through
I need you

You’re the hope that moves me
To courage again
You’re the love that rescues me
When the cold winds, rage
And it’s so amazing
’cause that’s just how you are
And I can’t turn back now
’cause you’ve brought me too far

I need you like water
Like breath, like rain
I need you like mercy
From heaven’s gate
There’s a freedom in your arms
That carries me through
I need you
Oh yes I do

I need you like water
Like breath, like rain
I need you like mercy
From heaven’s gate
There’s a freedom in your arms
That carries me through
I need you
Oh yes I do
I need you
I need you

i need you yang! our daughter need you....

Al-Fatihah... 7 days u left us....

3 comments:

sahm said...

best owh lagu ya...kitak ya jaga kesihatan juak sis..kitak kan gik ada suci(betol kah eja mek ya)..life will go on kan..arwah ya, till end of his life nya nang ingat kitak n gal nya..kita sedekah alfatihah ngan nya tiap ari...

Fatihah said...

Salam kak KemBhoJha.. Kmk tauk belog ktk tok dari ema.. Sedih kmk baca cerita ktk tok.. kmk g ter run2 nangis.. Teringat kmk dengan anak angkat mak mertua kmk yang baru kematian suami pas raya ri ya.. eksiden di samarahan.. Dah lah anak nya 2 org g kecik nya pun muallaf..

Sedikit sebanyak ( banyak sebenarnya ) kisah kitak tok.. mengajar kmk supaya lebih menghargai suami/org tersayang...

Al-FATIHAH

Ibu Iman said...

salam kak.. pakabar ktk? :)