Thursday, February 17, 2011

:: Lagu Fav. Anak Dara Aku & Arwah Papa nya ::



salam..

aku dengar lagu tok sebab anak ku suka lagu tok.. and also arwah papa nya..
mun nak tido.. suka la carik lagu tok dalam HP... pok2 kan nya.. tido la princess ku ya...
Tapi since papa left, kamek duak akan dengar surah Yassin... and cayak la.. my daughter ya gerenti akan diam.. if she cry.. and terus carik susu...dengar.. n then.. terus lelap..
Alhamdulillah. She seems to be understand that her mother pun jiwa sik betul lately..

i know sometimes she look at our photo and touch her papa's face. then she smile...
apa la nya tauk...

lagu tok pernah aku madah seketika dolok... g ctok...

hmm.. kerja banyak.. tapi selera nak molah kerja sik ada.. camney la ooo... adeh2...
ya allah.. berik la aku semangat nak kerja lok... sian aku nangga bos aku ya...
dah banyak kali dah barik chance dengan aku.. aku jak wat de'... iskh2...

al-Fatihah ...

7 comments:

RaMa-RaMa Fareeza said...

cheer up kak kembhoja :)

fLo said...

mok tambah selera ktk plh keja nk sis..coba ktk main game dolok..hehhee..
pasya mesti laju plh keja...=p

A.s.t.i.n.a said...

Sykurlah dah ada sikit kekuatan.. bagus juaknya nenga Yassin dr lagu lain nak.. kita pun tenang.. ilek2 ah..

Ummul kitab for arwah..

miss Fida said...

kmk slow juak mood kerja mek ritok kak..dgr ktk lagu ka, radiokah..may b boleh menghilangkan rasa sikda mood ya...ehehhe

ztie said...

sikpat mek bengal lagu apa ya. ne gmbr anak ktk sis

VIVIAN said...

wah..seem that anak ktk dah mengerti wp sik 100% faham la ow..kuat la kak.. i believe arwah sikmok ktk terus kedak tok..he want you happy.

Kembhoja said...

Rama-rama Fareeza... tq dear.. tgh coba untuk cheer up... caiyok2. hhehe

flo .. kmk tok pun dah main game.. lalu lupak nak molah kerja.. apa kes? hehehe.... good tip and i like it.

Astina ... Terima Kaseh cinta.. ya pernah kta arwah dengan kamek.. Al-Fatihah...

Cik Fida ... yala kamek dengar lagu tok sayang oii.. asa setenang2 nya.. patut la nya duak ya suka dengar lagu tok..

ztie .. gambar anak kamek? ada...coba tak carik2 dalam entry kamek pasal puteriku kah? adamek engkah.. :)

Vivian ... i know arwah wants me to be happy.. but how can i be happy without him by my side. Seems to be unfair juak kan.. :(