Monday, February 21, 2011

:: Mode Sedih & RinDu ::

Salam Semua...

Bukan niat di hati tok untuk membuatkan semua orang sedeh.. tapi hati aku tok.. jiwa aku tok.. aku sedih.. aku rindu eh.. Aku nang sedih benar2. Aku perlukan nya.. aku mauk kan nya.. aku rindu... aku sik mauk cam tok.. aku sik pat sik ada nya.. Ya ALLAH!

Biar cam ney pun aku coba pujuk dirik aku.. aku sik pat mujuk yang sedalam2 hati aku.. hati aku yang menyintainya.. merindunya.. aku rinduuuuuu........ aku rindddduuuuuuu......

makin aku terdengar lagu Sedetik Lebih tok.. makin aku sik keruan.. seriously.. aku sedeh ko.. Aku menar2 sedeh... aku sedeh sebab aku rindu... rmmmm......



Dengar lah... cam ney sik sedeh... dengar lagik sora si nuar tok.. mendayu.. adeh....rindu aku dengan nya......rindu....


SEDETIK LEBIH


Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu
Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu
Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu
Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu

7 comments:

A.s.t.i.n.a said...

KEmboja: mek susah nak komen kitak makei setting tok.. mun dapat pop up komen setting ahh...

komen sebenar: Sikkan dapat sesiapapun merasa apa yang kita rasa.. imagine ajak dah boleh nyuruh orang nangis.. dek2 gik kitak.. nangis jak.. luah jak.. dengar lagu tok agik nang kinek2 ghun ghun..

bukan mek nak madah apa.."life is short, dun make it shorter" we never knew what`s gonna happen in future.. mun di rumah kitak nang pasti giya.. kuar rumah pun sama.. luahkan jak lah cerita kitak.. at least ada yg share...

Ibu Iman said...

aok..mek sokong kak tina eh.. hehehe... tukar ke pop up setting kak... lebih user friendly.. :)

kmk tgh mode rindu juak tok kak... tiap pagi bukak astro ria mst ada lagu anuar zain ya... 2 mgu tok nang dgr lagu ya ajaklah... awan nano, ilusi, sedetik lebih,takkan lepas... baru trn kelas... hehehe

RaMa-RaMa Fareeza said...

saba banyak2 kak

Kembhoja said...

astina, Ibu Iman & Fareeza

Seriously kamek nang rindu dengan arwah... memang life is short tina, but what does is mean if my life without him... yeahhhh... ayat sik dapat nerimak kenyataan kan...

but that is what i felt. almost 20 days (this coming Friday), kamek asa kamek sorang.. yes.. i have our little girl... but... teman berloyar ktk.. teman berguro ktk.. teman merajuk kitak... teman nangga TV.. teman makan... teman memasak.. i miss all of that.. and i miss him....

ya allah! kamek waras cuma perasaan merintih coz kamek rindu ya kamek sik tahan.. :(

thanks dear for the comment. Kamek tok sik la pandey glak nak setting tok tapi kamek dah tukar... ok.. tq for the comment k.

Love you all...

Salam...

fLo said...

oh my dear sis...be stronger k!

Kembhoja said...

dear flo

i'm trying dear.. still trying.. and it's hurts when his not by my side when i need him.. :(

thank dear... Insyallah..

Ibu Iman said...

sekpa, take ur time... susah nk adapt semua tok dlm sekelip mata sebab semua ya rutin harian kita bah... take care k... sedekah byk2 yassin ngn nya... berat mata memandang, berat agik bahu yg memikul