Thursday, February 24, 2011

:: Tanpa Mak & Bapak, Sapa Lah Kita ::

sebelum aku balit... malam tok ada Tahlil arwah kat suro kamek orang... Hrrr,,,,
19 days without him by myside and i am missing him so20x much... ok... bukan bercakap mengenai arwah... esok kot.. jadi.. esok aku akan emo yer... awal aku madah tok...

wahat i want to say is... mak bapak... parents... sapa la kita mun sik ada sidak kan...
aku benar2 bersyukur dengan mak n bapak aku yang paling banyak bersabar dengan aku.. banyak nolong aku.. banyak berik sokongan dengan aku.. banyak berik moral support di saat aku perlukannya.. sama ada secara langsung ataupun sidak...

pernah aku meradang... sampey aku embak dirik.. tapi arwah keep on saying that... jangan cam ya yang.. waima mak selalu bising.. mak juak sayang dengan ktk... what his trying to say memang benar ko...

masa aku perlukan nya masa baruk ada baby... she is there... never left me alone... same goes to my bapak... to be there to protect u when u need the protection... to be there for you as a shoulder to cry on... to be there for you when you need the best advice... ya allah.. sapa la kita tanpa sidak kan...

masa nangga iklan petronas masa tahun baru cina ya.. pandey nangis aku nangga. Arwah was with me by that time... and nya sempat madah... kita yang tua and ada anak tok.. berik la contoh yang terbaik untuk anak kita... i will always remember that yang... Sedeh ku eh...


tangga la ktk orang iklan Petronas ya... nang sedih...

click sitok ....

5 comments:

A.s.t.i.n.a said...

sikpat mek koh mun ngenang mak bapak.. mun mek pandei meluah cam kitak kan bagus ooo...

~nangis~

Kembhoja said...

tina...

kamek tok bukan jenis yanng meluah...
sebab parents kamek tok jenis... jarang mauk meluah dari segi kata2...
cuma dari kata2.....

so.. kmk luahkan dalam tok jak la.. selalu meluahkan dengan arwah... arwah always there for me... but when his gone... kat blog jak la kamek meluah...

Mun ktk nangis.. kamek nangis juak eh.. :((

Ibu Iman said...

aih.. iboh lah nangis... kak tina tok juak eh... balit lah kch mun ingt ngn nek mok.. hhehehhee... mek cia... ktk byr dikpun lah... hehe

iklan petronas nang best esp masa arwah yasmin yusup... salu jak emosi mun nangga iklan arahan nya

Kembhoja said...

ibu iman

ya la... kamek malam tadik dah nangis cam apa jak bila bapa kamek berik advice. kamek tok, mun mak berik advice kamek gik ok... tanpa menitiskan aik mata.. tapi jangan mak meknunjuk jak nya nangis.. co perangey kamek duak sama..

tapi bila bapak dah berbunyik.. belum apa2 arum bulak.. empangan aik mata lalu pecah la.. hishhh....

miss Fida said...

erm..i cant imagine my life without my parent..they are everything to me...masa bpk mek knak serang sakit jantung ria..mek nang asa down glak tapi mek coba sedaya upaya sik nangis in front of my family...tanpa makbapk sapa kita aih..