Friday, March 11, 2011

:: 3,000 Visitors - Sambungan Lagik ::

Assalammualaikum....

Salam Pagi Jumaat and another Friday without him.... Al-Fatihah

Pagi tadik anak aku lambat bangun.. payah aku nak berkerak lagik.
Dah ditunggah... sik juak bangun2.. yala.. sapa suruh berkaul glak malam tadik...
super the vast n
ya malam tadik....
emarek dalam sehari
2 ya.. nenek nya madah nya ngak tido sejam cam ya jak..
pas ya.. sik mauk tido.. bermain
kak ya.. nunggu aku ambik nya sebab aku madah nak embak berjalan...

after the magrib. kamek duak memulakan lankah...
aku nangga kilat macam lain macam..
so, sepatutnya dari McD aku
terpaksa tukar ke Boulevard..
aku tauk... mun ari biasa cam tok..
manusia di sia sik rami.. parking pun cam heaven jak.. mauk pilih ney satu..
ambik jak.. hahahaha....

aku asa ktk orang tauk aku jumpa sapa...
aku jumpa pemenang 3K aku ya.. iksh2..
lalu lekat la istilah 3k eh.. Ztie yang sweet itu....

ekceli.. mauk ke KFC embak suci tapi aku nangga tang banyak lalu member2 seangkatan zaman
dengan suci.. jadi... aku tauk gilak dengan suci tok..
mun nembiak sik agak nya.. nya yang agak nembiak ya...
dahla tedah marek.. a
da biak tok.. laki gik ya..
jadi takut diagak nya..
aduhhh...
Embarrassed mama chi eh! :)

Heran ajak la ztie nangga olah suci..
nak makan pun arum bulak nang sik lurus la... nya mauk bermain ke sana senek jak.
well.. terima la hadiah dari kamek yang sik berapa tok eh.. (supan mode)

lamak juak aku mkir... sebelum polah kontest sik mkir.. bila dah ada pemenang.. aduh! apa mauk diberik ooo... hehehehe...
Pkir punya pkir....
aku berik la hadiah seperti dalam gambar ya...
dah nama aku tek KemBhoJha.. paham2 la ktk orang...
aku berik clip rambut... besar & kecik...
n bakul kecik ya... :)
&
of course la.. Bueno ...

TQ sebab sudi menerima n TQ kerana memahami... Cik ztie

sebelum aku nak sambung polah kerja aku yang aku asa sik lamak lagik sik akan nampak meja aku kaler apa selain dari puteh n hitam.. hahahaha.... (nyelepat juak nak madah dirik nya gago ooo)
aku ada ambik gambar anak aku makey clip rambut ya..
Ya AmPun!!! payah teramat nak ambik gambarnya kinek tok..
aku dah sampey malas dah.. gago juak lekak ambik gambar.. mauk juak nangga camney rupa nya.. tua ija.. macam la nya tauk kacak sik kacak kan..
masa tok nya tengah nenen... huh! ya ajak dapat ambik gambar masa nya renah...

Sekian....

@}-->-- MeRinDuiMu --<--{@
Al-FatiHah


5 comments:

miss Fida said...

waa..best! ztie dh jumpa suci! kmk maok juak..ahahaha..suci mun ngan mek 2 fariza sikpat nya berolah glak kak...kmk gaok bah...ahaha..mesti nya takut..;p

ztie said...

hehehe... suci ya lom. kmk gk rajin melayannya kak. hehe tedah mek nangga ktk sik makan2. munnya bertemu ngn anak buah kmk kin jadi nya ya kak. thanks for the gift! :D

A.s.t.i.n.a said...

kitak duak oo sik nunggu mek balit kuching.. maka kamek no 4 ba. 3004 mek declare mek nombor 4 lah..

Siti Sahmsiah @ sahm said...

kmk maok hadiah juak...polah kontes gik sis...nama biak ponpuan lok, sukati jak nak mesen nya lok..hehe..kiut eh..lak mun mek beranak agik, mek nak molah baby gal gik..hehe..

Jue said...

marek ngagak ztie d mcd
dah nya show pix suci =)
cute!