Monday, March 7, 2011

:: Kan Main Gik Eh ! ::

salam hari isnin... 7 March 2011

Sik berasa kan kita dah berada di minggu kedua bulan March... hari tok bersamaan dengan 2 Raibulakhir... aduh.. sebulan arwah sik ada...

ari sabtu ya tek nang sehari2 la anak aku dengan aku... kamek duak berjalan ke opis.. nang makan di luar.. mama nya malas nak masak.. tgh hari kamek duak makan d SCR... sebab aku tauk anak ku ya suka makan nasi ayam nya.. kira kamek duak share la nak.. :)

then... terus g opis aku.. sebab aku kan kerja ari sabtu.. yah.. akhirnya.. siap juak kerja aku ya. Alhamdulillah. Waima anak ku ya kuang kuit masuk opis.. terkesik2 nangga aku.. sebab nya boring kali tapi behave juak la... so... abis semua kerja... aku pun pk..

apa kata g McD batu 4 sia... so.. pg la sia.. call kawan lamak ku and ajak jumpa sia.. pg tingkat atas.. apa lagik si kecik ya nangga playground atas ya.. pergh.. nang sik dapat la nak bercerita panjang... sebab kita gik takut nangga nya nak turun gelongsor ya.. adehhh.....

after this.. mama pk sepuluh kali eh nak embak ktk sia.. nang sik mauk nak makan... payah bersuap gik ya... hrmmm...

ya ajak la ... aku ari tok nak bercarik coklat Bueno tok.
Hari Jumaat ya tek aku baru merasa benda alah tok.. pergh...
Duhal.. nang nyaman ooo... apa la.. Lambat ceta aku tok duhal...

Ari sabtu ya tek aku dengan suci bercarik coklat tok sampey ke Everise n seluruh Batu 7 ya.. nang sik ada ko. Adeh.. nang susah la carik coklat tok. last2 kawan ku madah malam tadik.. di E-Mart mengarey jak.. ha ? sik la aku nak jalan sejauh ya embak anak ku nak... sebab ya bukan area jajahan kamek duak beranak bah.. sabar jak la... Hari tok aku memang nak carik coklat tok... hrmmm.....

Nang Nyem la...

napa kata ko tok kembhojha...

kalah anak ko mun cam tok tapi dah aku nang nak makan.. camney la ooo... carik juak la... caiyok2 la aku tgh hari tok. :D

Harap kawan aku sorang tok mauk neman... Dirik.. Jum!

ya ajak la kesah aku ko. Kelak aku sambung lagik. Malam tadik ingat tek mauk upload ceta baru tapi... diajak kawan2 ku lepak.. so.. dah lamak juak sik kuar malam.. onn jak la.. :)

dah... kelak sambung... wassalam....


13 comments:

wa khairul onggon said...

Kmk mok pergi McD juak eh.. Prosperity burger masih ada ndakkah hoh? Peberet kmk ya hehe..

A.s.t.i.n.a said...

Adohe Kemboja.. irresistable.. berik suci makan yang mcm telor ya.. nemiak suka nak ya koh..

fLo said...

hehehe...nyaman oo bueno ya..rs sekali mok gk..hehehe...

Kembhoja said...

salam...
wa... maseh ada kah? kamek sik pat glak makan prosperity ya sebab nya pedas. :D udah dicoba... sekali gigit jak kmk mampu... nang pedas n berangat. :)
Tina ... Ya la. Kelak carik tapi untuk cik suci ya... hrmmm.... terkenjit2 kelak nya eh.. hehehe...
flo... yala flo.. baruk mek rasa duhal nang nyaman coklet ya ooo... hehehe... kmk tok nang lambat ceta kata orang... makan coklat tok pun ada musim. kadang2 nang sik mauk makan.. tapi mun dah asa nak makan.. huh... terpaksa ditahan juak nafsu.. :D

Ibu Iman said...

iman pun suka nasik ayam... ngn nasik pengilan (nasik minyak).. hehehhee

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

cokolat kinder bueno ya nang nyaman,kak..
kmk masa bercuti ngan hubby ke langkawi, berkaul kmk ngangkut kinder bueno..sebab rega nya murah berbanding d KL..masa kat hotel, ngentam kinder bueno beberapa bungkus sambil nangga tv..asal kluar jalan,berbeli agik..nang seronok berbeli coklat d sinun...
selain kinder bueno, kmk layan juak kinder joy..hehehehehe..nok ada cartoon kecik dalam bekas telor ya..hehehehehe

ztie said...

knk kmk sikda terimak update blog ktk ooww

Kembhoja said...

ibu iman.... mak moden tok nak... ambik simple kadang2... kenak lagik suci nang suka nasi ayam.. layan jak la.. :)

v ... aduh.. kamek dengan kawan kamek tek sampey ke Hock Lee bercarik n nemu juak.. nang rega nya RM2.90 kah? appu... tapi sekali angkut tek 3 egek.. embak nyawa rongan eh.. hehehe... kinder joy tauk mek... tapi sik juak mek lalek dengan bueno tok.. sekali dah rasa... pergh! nak lagik.. hehehehe...

ztie... kenak kah ooo.. sik paham kamek nong...

Siti Sahmsiah said...

kmk belum makn coklet ya..aih..ada gik org lambat gik dari kitak kak..nyem kah????

mira:numpang blog org indah..kmk ada nangga ayah iman malam sabtu ya tek kat depan ciken hartz..p sik nampak kitak n iman pun..

Kembhoja said...

aikh siti shamsiah... cobala.. kamek dah diberik oleh kawan mek key coba.. kakya.. bercarik segek kuching (erk... besar gilak perumpamaan ya ooo).. salah... kat kawasan dalam lingkungan rumah kamek .. sampey ke shell n petronas g kamek.. sik juak ada...
last2 g Hock Lee.. Smart di dibah ya juak kamek... demi Bueno ya tek.. nyem aikh... nang nyem... coba2... hehehe... kamek gik ngasut orang eh.. hehehehe...

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

rega nya nang boleh tahan,kak..w/pun isik nya cuma cukup pakei ncerik ajak..
tapi,mun kita beli di langkawi nang jauh murah..hari ya kmk beli d sinun..rega nya 1.50 gia..ya kmk beli byk2 pakei makan kedirik..coklat jenis lain pakei mek sedekah ngn anak2 jiran..hehehehehe..
hari ya,jiran mek bercuti ke langkawi..ya kmk bergagan dgn sik malu nya mesan mintak tolong belikan cokolat ya k kmk..hehehehe..nyaman gilak cokolat ya..ketagih kmk =0).

Kembhoja said...

aikhhh... benar kah v...nang rega nya RM1.50 jak kat sinun.. aikh... cam ney tok...

beli di ctok mahai ehhh.... adehhh...
sapa g Langkawi eh.. hehehehe... nang murah ya...

RaMa-RaMa Fareeza said...

kaka kemboja..di takion spring ada jual hehe..nyem nyem