Tuesday, May 3, 2011

:: Apa Polah Kitak Orang Cuti Tek?? ::


salam ceria di pagi selasa..

agik ada orang nyambung cuti kah? hehehe...aku nak ceta pasal 3 hari cuti.. konon nya nak ngemas rumah bagai la nak... nak berjait manit konon nya nak.. yah... aku nak madah... semuanya... HAMPEHHHHH!!!

apa polah kmk duak beranak? berjalan...

yah!

ari sabtu bangun akher... duak2 kamek duak ngandor. Anak aku dah lamak2 tok tukar time tido.. aku nang suka la.. sik kesah la aku kenak bangun sampey 3 kali molah susu nya as long as nya mauk ngandor... hahaha.. asa kedak zaman gik belajar dolok eh.. aduhh.. rindu itu semua,,,, bangun jak kamek duak.. mandi.. aku kemas rumah n sapu... suci aku suruh tgk tv. then adik ku ajak jalan... petang la.. apa lagik.. jalan la kat area matang.. ngabas rumah wa ku... kamek orang ternampak ada car booth sale kat depan DBKU.. huh! aku dah set... aku sik akan beli apa2.. sekali tek... ada juak aku berbeli eh.. menyampah!

so. end up.. aku beli skirt untuk suci eh and clip rambut suci juak... and for me... brooch ada bunga kemboja.. yah... nang sik dapat ditangga lah eh....

balit malam eh.....

hari ahad... cuaca punya la panas.. aku pun mulakan operasi untuk mencuci semua cadar tilam and sarung bantal. Aku g jemur semua bantal2 aku sebab ari rabu tok kazen aku mauk berambeh kat rumah aku.. kenak cuci semua la and tukar semua sarung bantal... nyaman bah bau bantal2 lepas dijemur.. tido pun nyaman eh... termasuk bantal suci aku jemur...

petang ya... kazen ku kat UITM, kota samarahan call.. madah nya mauk balit. teringat aku dengan arwah.. last time kazen aku ya balit masa arwah passed away.. arwah sempat berik duit dengan aku.. supaya berik dengan kazen aku ya... hrmm that is arwah. sik pernah lokek dgn duit mun nya ada duit..

aduuuhh... aku rindu eh.. so.. petang ya balit dari samarahan.. lepak kat rumah mak sebab hari nang sik bagus. Hitam jak awan.. mendung... mcam nak ribut tapi sik juak.. addehh..

malam ya.. kamek org cuma g MJC jak. ada juak berjalan.. neman usu suci beli pencuci muka..
dalam berjalan dalam H & L.. tiba2 aku nangga suci berteran.. adehh.. hilang mood mama nak berbeli chi eehhhhh.........................

okla.. ya ajak.. apa polah kmk duak beranak on monday.. hahaha.. ya baruk hari berjalan kamek duak.. malam tadik nang kepak lalu eh... kelak sambumg.. aku nak polah kerja lok...

4 comments:

fLo said...

kmk d umah jak ngga dinding...gaji mek lom masok =(...

HR ya eh pahal ka pnde probs indah cek ke maybank..sapa pake eon bank jak masok awal gaji ria...

Kembhoja said...

hehehehehehe... aikh.. sik sekata kah gaji? hrmmmm

mun kmk orang.. semua orang terima sama bank eh.. sik ada lain2.. apa kes? :D

melungak dinding aaa.. hehehe.. lawak2...

ztie said...

Kmk org dolok semua trimak cek maybank. Sapa ada maybank untung la. Sapa sikda..paksala tunggu lamak kit. Aiee.. Alu cita gaji kita tek.

Kmk cuti 3 ari tido otel. Family dtg. Tk sidak dh balit. Kmk boring.. Sunyik :(

ztie said...

Selamat malam kak!