Tuesday, June 14, 2011

:: Sa'aL ::

Topik aku ya mauk diat!

Sa'aL

hrmmm aku asa sik lamak agik nang boleh embak bantal ke opis jak aku tok. ney ndak... masa tok ekot jam pc aku dah pkol 8.00 malam. Ari2 balit akher...
tapi hari tok lain skit..
sebab report aku dah abis direview oleh bos aku..
so.. esok pagi nya tgk cam2 ya ajak..
baruk boleh proceed..

sehari2 tok aku dengar lagu tok..
lelah ompuan tok berlagu kay aku..
kenak aku milih lagu tok?!

well..

music nya ngek... very soothing jak.. sik menyesakkan minda..
and very amat the meaningful..
apa tek aku baca lirik nya...
hrmmm...
bagus aku dengar lagu dari bahasa yang aku sik paham..
aku lebih menghargai musik ya lah..
ceh!

staff aku pun dah hafal dah.. nasib lah... dah aku suka dengar...



lagu tok dari ceta Secret Garden...
kelak la mun aku ada free skit..
akan aku tangga lah onnline..
masa tok belum ada masa glak...

pergh!
ari maseh ujan..
aku tek nangga dalam twit nak.. ada umah bloggers kenak masuk aik..
tedah..
sesungguhnya aku amat memahami kerana umah parents aku sama juak..
tapi masa tok aku belum dapat 'PANGGILAN PULAU' dari mak aku..
makna nya.. ok la ya...

mun dah kenak call ya.. makna nya... dialog mak aku..
"AMBIK ANAK KO TOK! AIK NAIT!"
jadi..
sik ada call.. rilek2 ler..

bah2..
aku nak chow cin chow lok....

esok sambung lagik..

dengar2 lah lagu ya... best!

salam

No comments: