Friday, October 28, 2011

:: 7999 ::













assalammualaikum

hari tok hari jumaat.
esok dah sabtu n ahad.. <---- aku suka weekend...

apa kabar ktk orang? aku tok baruk bait dari demam... 
suci sehat alhamdulillah..
lekak makan ubat cacing reya... makin kuat makan.. adeh ahhh
aku ingat cacing akan kuar idup2...
aku dah stand by dah tahap kegelikan aku masa nya poopoo
tapi..
sik ada ko..
baru aku ingat.. 
doktor madah cacing2 ya semua akan mati n hancur
tapi ada la warna putih yang hancur2..
iskh2.. byk juak...

masa tok aku asa dah terpaksa beli pampers size XL
asal malam jadi mun kita makey pampers malam awak glak..
esok pagi ya akan berlaku kebocoran..
ney tahan nak berjemur bedsheets ajak nak...










asal weekend jak, aku nang berharap benar2 la mun cuaca panas..
puas ati la juak nangga semua barang nak dijemur kita ya tek kering n nyaman dilipat terus..
jemur bantal kah..
pergh!

apa kaitan dengan 7999 ya nak?
saja jak..
terharu bah.. nangga dah banyak ya orang yang sudi baca blog aku tok..
kenak lagik ya tahun aku lahir bah.
:)

aku ok dah kinek tok.. alhamdulillah..
tok dah bulan 10 kan...
sik lamak lagik nak ke bulan 11...
pas ya.. ujung tahun...
january dan february.. :(

cun la setahun arwah pergi...
al-fatihah

aku ok..

okla.. aku tok nyelepat sebenarnya.
sak kerja nunggu... 

khamsamida.

3 comments:

RaMa-RaMa Fareeza said...

kaka time mek baca blog ktk tok kmk pengunjung ktk yg ke-8000 hehe....
Al-Fatihah buat hubby ktk...semoga ktk tabah selalu..Amin

Amni said...

kmk 8001.. hihi... sikda hadiah gik tek? D11 ka.. ambooii.. hahahha..

KemBhoJha said...

fareeza....

ada ambik bukti sik? yahhh...
memang kamek sik polah tapi jika ada yang polah.. memang ada hadiah.. sebab ya sengaja engkah 7999 ya.. dgn harapan yang 8,000 ya akan faham.. hahahaha

amni.... :P ktk rindu lebih dengan orang lain eh... hahahaha.. apa kah?! hahaha...

kmk nunggu turn ktk gik belanja kamek dengan ztie tok... :D