Tuesday, November 29, 2011

:: Mr. Tigger ::



assalammualaikum semua... Selamat Tahun Baru....

bah... apa polah ktk owang semua cuti 3 hari tek? yahhh... panjang cuti asa ku.. and rehat serehat2nya. alhamdulillah.. aku cuti nang sik keseney2 sebab aku pun tugasan adalah.. menjaga anak n mengemas rumah.

kuar pun kamek duak beranak pg ke tempat biasa kamek duak la d The Green Heights Mall... sia ajak lah pg kamek duak. Aku akan pg pos surat n postcard ku untuk penpal ku.. suci nang akan bermain di atas sia.. dah 2 minggu tok ada2 jak activity di sia.. jadi rami... tetap terkawal.. :) 

2 minggu lepas ada cat show.. apa lagik suci... minggu lepas ada bonsai show.. ya aku yang tergamam sampey suci moha nunggu mama nya leka... bukan apa.. aku hargai bah kekreatifan sidak molah bonsai ya.. mauk byk kesabaran bah... nang kacak lah.. muji aku bah... mesti mahal kan...

so.. berbalik padah topik kita.. mesti aku ada melelat kan... mr. tigger... huh.. sapa org ya? yah.. sik apat aku madah.. yg aku nak madah.. nang mr,tigger aku tok memang banyak perlu banyak bersabar... aku tok nang dah masak glak dengan pe'el nya..

i miss my old mr tigger...

banyak yang aku kenak pertimbangkan jika aku dapat offer lain sebab aku mkir nya la.. reya aku mereject offer sebab nya... apa tek... tapi kinek tok.. i don't think so la aku nak mkir nya lagik since nya pun sik lalek dah dengan aku.. yah.. ayat.. macam aku bergerek jak dengan mr.tigger ya.. utk pengetahuan semua.. sik aaaa.. ya bukan gerek aku... yah...


aku rindu dengan Mr.Tigger yang lamak....



oklah. aku nak madah ya ajak.


khamsamida

No comments: