Tuesday, March 6, 2012

:: StarLight MoonLight ::


Assalammualaikum

aku ada 20 menet gik nak berblog sebelum aku nyerah dirik aku masuk dalam meeting room.
aku nak share lagu tok dengan ktk orang semua...
aku dengan suci suka lalu dengan lagu tok and tarian nya...
kamek duak beranak nang terkenjit-kenjit <-- ok.. mun aku ngerepak anak aku terkenjit2, tauk ku... ya dari aku. Hehehe

cute aikh....

ya ajak.

bah.. aku nak polah aik nescafe ku kedirik lok.....

sekian.

p.s : aku dengan suci dah sehat. Alhamdulillah...

selamat mendengar n melihat...

3 comments:

ღ❤❣::Embun Malam::❣❤ღ said...

mek suka lagu tok juak...
Syukur Alhamdulillah ktk n Suci dah sihat... =)

Shaz @ Ratu Ngerecho said...

alhamdulillah dah sihat :) wow best juak lagu tok..first time mek nengar...

KemBhoJha said...

embun malam... auk. alhamdulillah. kamek duak dah sehat. :) tq.

ratu ngereco.. mun part tekenkit2 dgr lagu tok.. best juak. berpeluk eh ktk dengar sambil terkenjit2. hehehehe