Thursday, June 7, 2012

:: BaTuK oH BaTuK ::




Khamis, June 7, 2012

Bah.... dah musim batuk tok kah? Batuk kol kol eh....
aku tok dah demam 2 kali... and now, ngidap penyakit Batuk...
hish! nang seksa bila batuk sik bait2 & berkahak...
adeh eh.. makin agik kerja dalam opis yang besar..
auk... duduk kat tempat duduk dan semua nya cubicle sendiri tapi mun sorang dah terkong kong...
serok-serok... semua dengar bah....
supan mode indah aku eh mun nak batuk...
control supan bah...
tp...
on the moment aku melangkah keluar dari plant.... yaaaaaaaaa aku ngeluar semua nya dalam kereta..
kadang-kadang belum masuk kereta dah aku ngeluar apa nok ditahan aku....

kinek tok, cik suchee pun berjangkit dari aku..
malam tadik nya muntah lendir... alhamdulillah...
senang ati sebab bagus nya muntah dari nya nahan bah...

kesian eh nangga anak demam...

cuti gawai aku dengan cik suchee demam utk kali kedua...
aku pun heran...
demam pertama kali aku berambeh rumah mak ku... yah.. heaven rasa ku..
sik perlu mkir nak bermasak or nak berkemas...
tauk semua dah ready... pasya mak ngalo aku..
madah cam tok gik.. "Kau ada rumah kedirik, pulang gik.. lelah aku mera kitak duak..."!
yah!
auk,,, mak ku nang macam ya... sik apat lamak2 aku nak manja.. kelak dudi-dudi boleh nak kelaie..
mun sekejap-sekejap.. boleh... pelik kan.. tapi itulah realiti nya..

hebat aku tok eh.. dapat update blog aku time tok...
aku stress...
kerja banyak... report banyak...

bah...
aku nak nyambung kerja lok... mun ada masa aku update lagik...
ada orang kah baca blog ku agik?

salam.....

cik KemBhoJha & cik SuCHee

3 comments:

mr_abs said...

soryy, kmk lamak sik ngabas. kmk bertukar template, semua nok penting2, link penting, semua reset kosong. alu sekda mek ngabas2. nasib dah temu balit.

giney tempat keja baru ktk? semua ok kah? macam ney anak dara? dah nak 3 taun umo nya owh?

harap semuanya sehat sejahtera. harap ktk duak beranak hepy jak owh :)

KemBhoJha said...

aikh...

lamak lok kamek sik nangga ktk..
sehat ktk kah?

kamek duak beranak sehat alhamdulillah...

anak dara makin ceredit. ada2 jak benda baru dipolah nya.. nak manas tp sik dapat..

tempat kerja baru kah?

so far so good... :)

sook kamek eh.. ada orang ngabas kamek.. :)

terimak kasih...

mr_abs said...

yalah tek, kmk tok ngarap link rah blog kmk jak, ariya ilang semua. yalah bercarik sigek2. nasib udah temu balit.

aok, giney dgn berkebon tek? haha, nok sigek gik blog ktk mcm ada berkebon2 jak tek.

kmk sengeh2 jak maca nok mak soh balit ya. haha. sekpa, dah peel urg tua. kelak sik lamak gik urang dara ktk ya pandey nulong berbasoh dak pinggan mangkok :)