Tuesday, July 24, 2012

:: RaMaDhaN Datang Lagi ::



assalammualaikum

hari tok adalah 4th Ramadhan

wah! cepat nya masa berlalu... kelak nak.. pejam celik pejam celik eh... udah raya...
yah... masa ya semua orang gago...
aku?

hrmm
macam biasa la. Sik la sesedeh mcm tahun lepas... sedeh memang la sedeh tapi moved on la...
raya kat rumah mak jak. aku sik bukak rumah...
biar suci besar skit utk tauk erti apa itu raya... baruk la kali aku polah open house... (bila ndak kah ya nak..)

marek aku balit on time! cun pkol 5.30 aku kuar terus...
sekali jammed sana seney... adeh eh... kenak la kuching tok makin hevat bah jammed nya...
sekali sampey rumah cun2 dekat nak azan...
lalu menjus muka mak ku sebab sik ada orang tolong nya bermasak...
bah... mun opis ku sebelah rumah... mauk juak nak...
aikh.. bersadu indah... :D

aku gik carik masa untuk bila nak register cik suci aku ya ke tadika...
mauk carik or plan cuti so that dapat embak nya sekali..
masa tok mulut nya makin ceredit.. nang ceredit the amat...
asal kamek duak beranak di rumah jak..
ada la nya terkiak kaung...

" maaaaa... ney nya? apa polah? "

mula2 ok la utk dijwp nak.. lamak2 ya.. mun mala ditanya ya.. mauk juak datang moha bah...
adeh eh.. moha bulan ramadhan ooo...
sik bagus kan..
tapi
mauk juak nak kuar mun dah annoying...

bah.. aku tok nak kemas barang2 atas meja ku lok...
mauk balit

selamat berpuasa 


 

No comments: