Tuesday, October 9, 2012

:: Bulan Sepuluh = October ::




October 9, 2012 @ Selasa

assalammualaikum.. ya rabbi.. lamak asa nya aku sik berupdate dengan blog ku tok eh. Sedar sik sedar.. pejam celik... pejam celik... yah.. dah bulan 10 dah bah...
makna nya dah 6 bulan dah aku di tempat baru... camney asa tek?

nak ku madah jaik.. pilihan kedirik.. nak ku madah bagus... pun pilihan aku kedirik juak..
pahit kah.. manis kah... tawar kah... TELAN jak sia. :) pikir camtok jak.. kerja ney sik stress tp at least sitok nampak la hasil nya...

apa kabar aku dengan cik suchee?

macam ya juak. macam2 benda terjadi sepanjang 2 bulan tok... macam2 la.. sampey dah sik tauk nak madah apa...

malam reya duduk berloyar dengan cik amni.. tiba2 asa rindu nak berblog... tiba2 juak pandey bercarik dengan bloggers lain... kenak dah suram asa ooo... even tweet pun sama juak... ney tuju kitak orang bah?  gago la ooo... macam aku juak.. yah... nyaman madah orang to dirik sendirik sama juak,, hehehehe...

ney tuju ktk orang neyyyy???

bah2... fahamilah... masing2 sibuk...

masa tok Korea tengah musim Autumn.. adeh ah... ya ku madah... sampey sia aku alert... reya aku asa macam mauk carik kerja jak di sinun tp bila difikirkan semula... sik boh jak.. kenjonjet nak. hehehehe...


cantek kan. Ya ku madah tek... cantik kan... ottokey... aku memang akan ke sia satu hari kelak.. masa tok kumpul duit banyak2 lok... pasya embak cik suchee sekali. :D yah... niat ya mesti betul nak.. mun bapak ku dengar.. memang nya akan madah cam tok.. dari ko pegi sia.. bagus ko pg polah UMRAH... yah! terkesima sik.. huhuhu

apa dah pandey cik suchee?

aduh... maseh dengan baby talks nya... ada juak yg difaham.. pandey polah keputusan sendiri dah.. especially apa mauk dimakan n dipakey... tua ija... dah sebagai nya lah.
mah wa ku bah mun nya datang uncontrolable manjak... sik apa la nak.. dah nama nya sorang tapi sik juak aku mauk nya spoiled kan...

apa plan ktk orang ujung minggu tok? aku mauk ngandor.. aku mauk ngabas kubur... aku mauk ngemas bilit atas... ya ajak... hehehehe...

bah2.. udah gik.. balit gik...

sekian....



No comments: