Thursday, October 11, 2012

:: HuJaN ::


Hujan

aku nak balit on time... pkol 5:30 petang tapi bila aku dengar bunyi ujan lebat di luar nun.. aku gik mkir balit... mesti jam kan kan...

udah ya mesti byk orang mauk balit juak...

kawan aku sama kerja dengan aku tok ajak lepak minum di setarbuck..
aku madah ok sebab aku memang mauk rehat...

rehat maksud aku adalah... jiwa n minda

tapi sik lamak la.. yang pasti aku kenak balit sebelum pkol 8:30 malam sebab Choi Min Ho aku nunggu... ehehehehe...

datang balit dah sulak cerita korea aku tok... reya aku lamak juak la sik follow apa2 cerita gilak sebab hero nya sik ada menarik perhatian aku....

tapi semenjak Lee Min Ho & Choi Min Ho polah appoinment dengan aku pkol 9:10 malam... dari ari senin sampey khamis.. aku sik dapat lari.. sik dapat eskep... hati aku gelorat mauk tauk.. sak dapat beli DVD kan.. tapi bagi aku sik seclear aku nangga sidak kat cenel 393. Adeh ah.. kerja astro ker.. hahahaha....

aku bahagia masa tok sbb boss aku cuti.. start tgh ari tek...

BAHAGIA kerrr??? sak banyak kerja nunggu... aku target aku kenak siapkan nok susah2 ya semua esok and pas ya aku akan polah daily task seawal pagi aku dapat ..... and then petang aku dapat rilek and update blog aku yang dah bersawang... ney cucu, ney nenek.. ney anak.. ney datuk.. semua ada la.. hehehehe...

aku tok mun ngerepak nang no. 1...

kenak kurangkan,.. mesti kurangkan.... :D insyallah...

bah2;.. aku nak kemas barang2 aku lok.

bye




No comments: