Wednesday, October 17, 2012

:: MaWaR & MeLuR ::



salam semua

yah! aku ada masa tambahan... aku nak madah... dalam minggu tok.. aku dah terimak 2 kuntum bunga bah. :D ari senin ya tek bunga mawar merah.... terkejut aku balit dari lunch nangga dah atas meja aku,,, yah... bunga hidup bah.. 

tangga jak ada meja aku nak... reaksi aku..

senyum and say... "alhamdulillah'.....  sehari2 la aku senyum

sekali ari tok tek... sekali lagik... aku terimak bunga.. kali tok bunga melur besar.. aduh eh.. ya la bunga fav aku selain dari bunga kemboja.

sekali lagi aku madah... "alhamdulillah......" and sekali lagi aku senyum2 dari tadik.. lalu bau wangi cube aku sehari tok...

Jangan tanya aku sapa kay.. sebab aku sik tauk sapa...

okla.. aku nak berik koleksi bunga melur lok...










2 comments:

Siti Sahmsiah @ sahm said...

sis, ktk ada secret admire kah??best dpt bunga....

KemBhoJha said...

huahuahguahua....

sahm... sekali sekala dapat bunga camya.. best bah... kali la juak eh.. cuma sik tauk sapa... :D