Tuesday, October 16, 2012

:: Mimpi Yang Tak Sudah ::


Oktober 16, 2012

Salam pagi selasa semua...

baruk ada kesempatan mauk berupdate. apa aku nak cerita kah? sik ada apa yang special nya just nak madah, sik lamak lagik nak raya haji. Apa plan ktk orang semua? kamek duak beranak duduk rumah jak la.. tp asa nya raya tok aku kenak kerja ... hrmmm... jangan tanya kenak... sbb aku asa berbaloi juak kerja sebab aku sik akan sedeh di pagi raya, :(

kesian la dengan cik suchee sebab nya kenak jaga oleh usu nya.. tp nya ya... makin la suka bila dengan usu nya sebab gerenti akan diembak jalan... hrmm... anak aku lebih byk berjalan dengan adik bongsu ku dari aku kay.....

ari ahad lepas, aku dengan cik suchee pergi la breakfast di MJC, sik jauh dari rumah jak jalan kamek duak beranak, Sik sabar asa aku nak suruh e-mart di batu kawa ya cepat siap. Makin banyak pilihan tempat nak dijalan kamek duak. Aku perasan nak... dalam setahun dua tok, byk dah pilihan tempat jalan kamek duak beranak bah yg dekat dengan rumah. dolok nak... balit2 pg Green Heights Mall.. kinek tok.. g Boulevard, Kuching City Mall, Kuching Central, MJC... yah.. semua dekat dengan rumah... apuu....

alamatnya... aku nang sik ada lagik la ngabas Nazimudin, Fah, Satex semua di pasar nun .. nak berbeli kain n brg2 jait dah senang dah kinek tok..Kuching Central dah ada Satex oooooo.... suka akak.. hehehehe,,,
senang eh orang bertunggu bas kinek tok... sik la boring nunggu..dapat jalan2 cuci mata... buang duit juak la kan.. sebab banyak dugaan yang tah apa2 ya....

auk... kesah ari ahad tek.. ya ku madah.. part melalut aku nang terer... kamek duak beranak TERmasuk ke dalam segek kedey bundle... ok.. yes.. aku jenis suka nangga barang2 bundle.mula2 tek niat mauk nangga jak... Nangga sahaja... yerrrrdeeehhh,,,, muka ku diat. Nang sik dapat dipercayai langsung...

masuk2 jak nangga baju nembiak... aku nangga baju t-shirt ada muka encik Po'oh.. aduh.. aku dah TERtarik the boom dah kat sia, Pasya cik suchee nangga.. "maaaaaa..... poooohhh maaaaa"..

Huhuhuhu...lalu diambik nya... tangga kualiti kain n material nya.... not bad. Rega nya.. huhuhu... RM4. pikir punya pkir... ambik jak la sbb pakey nya main2 bah. baju tido pun cantik. :) Contoh baju ya mcm nok didibah tok. cuma kaler jak apple green. ney ndak minah ya suka mcm apa...


ya kisah cik suchee... kisah aku? kisah hati la.. hehehehe... aku nangga2 jak mula2 nya tp sekali lagi... TERbeli segek baju tok.. cantik..

sampey rumah dah tgh hari.. and kmk duak terus cuci kereta, apa lagik la anak daraku ya.. nang suka la apa2 jak activiti berkaitan dengan aik... hish....

pasya... tido tgh hari la paling sodap... kenak lagik ujan... pergh!

ya ajak aku nak madah.. apa kaitan dengan tajuk nya nak ooo... sik ada kaitan... aku tok nak mencarut jak.. :)

bah.. aku mauk nyambung kerja lok. sekian...

kelak2 aku update lagik kay.

sekian.

2 comments:

Siti Sahmsiah @ sahm said...

sis, rindu nak poret ngn ktk..kmk sik da masa nak berbelog tok...tgu sem break jak lah..maca belog org jak kmk..selamat ari raya sis...

KemBhoJha said...

aikh...

terkejut kamek nangga ada comment. sikapa.. take ur time. :)

auk.. selamat hari raya sahm...