Tuesday, April 30, 2013

:: End April 2013 ::


(Sumber Gambar dari Mr. Google)

Assalammualaikum 

Hari tok hari Selasa, bersamaan dengan April 30, 2013. Jadi hari terakhir dalam bulan April. Cepat nya masa berlalu kan. Aku kadang2 sik berasa bah masa berlalu dengan cepatnya. sabar Kembhojha... sabar

Kenak aku madah sabar? 

Aku ada plan nak pg holiday dengan my bff tapi aku sik sure nya bila dapat free sbb seems to be nya beezee jak. Nak embak cik chee tapi aku asa sik sesuaila. 

i need a holiday la. Wahai sahabatku.. cik kko, saya betul2 mauk pg holiday. Hrmm.. asa nya, sik sempat nya nak baca blog ku. sebab nya nang beezee bah. 

okay2.. seney aku nak pegi.. aku nak pegi ke tempat yang sejuk... ahahaha... berbeza kali jak dengan gambar yang aku engkah kat atas ya kan.. aku suka scenery nya tapi nak pg tempat ya.. aku sik berani. huhuu... cuak saya wey...

kenak aku cuak?

kelak la aku ceta, sbb aku nak polah report ku lok. mood aku ke laut masa tok. 

Bah. kelak sambung. Nak madah..pagi tadik anak dara aku bangun tido jak.. terus berlagu...
"sayang.. apa kabar dengan mu?" yah! lalu senyum aku dengar nya berlagu bah....

ya baru TUAIJA..... yahhhhh.......

okla... sekian. 

No comments: