Monday, May 6, 2013

:: Jari Yang Famous Marek ooooo ::



Cik Chee  :  "Mama, sakit kah tangan mama?"
Mamanya :  "Kenak lah?"
Cik Chee  :  "Jum, Chee put ubat."

Yala terjadi kat gambar atas ya. Anak dara aku gago jak mauk engkah minyak angin kat jariku. Yah,,,, sik pasal2 anak binggung ooo...

Huhuhuhu.... yala demam jari emarek. Aku check FB ku nak.. appu... nang famous la jari marek. semua post gambar jari..... aku tek.. mula2 sik mauk... yeerrrrrr.. alasan ooo... tapi dah cik chee berbunyi pasal jari ku ya,.. hrmm... lucu juak. apa kah....

Apa kesimpulan yang kitak orang dapat tek? aku tok nak komen panjang pun.. aku tok nang sik minat dengan dunia politik tok. Aku mengundi sebab ya tanggungjawap aku sebagai warganegara malaysia. Sedangkan orang Korea gik semangat pg ngundi.. sik kan la aku sik nak... yah! apa kah kaitan nya tek. hahahaha...

kawasan aku adalah kawasan Stampin. Kawan aku nang follow lah perkembangan tok semua. Jadi mun aku nak tauk, aku tanya nya la... emarek kamek duak beranak nangga ceta korea, cartoon and movies and also national geographic jak. Best juak National Geographic marek. Issue pasal DEATH. hrmm.... cik chee pun nangga sekali.

pagi2 smapey opis, semua org ngerepak pasal politik. Aku mcm biasa... dengar sahaja sebab aku sik sure bah mana yang benar n sik. Semua ya konpirasi sahaja. huhuhuhu...

bah2 aku nak sambung kerja lok. Awal pagi dah sempat nak berblog. Sak kerja aku bertimbun.

kelak sambung lagik kay. Bye...

"Kerja Itu Ibadah"

anyeong.... KemBhoJha

No comments: