Wednesday, May 15, 2013

:: NaSiB BaiT ::


Anyeong..

Ekot jam rah encik IBM ku tok... dah pkol 12:20 tgh hari. Lunch break tok ooo.... baruk aku dapat duduk rah tempat aku kedirik after a long meeting. Hrmm terus terang la aaa.. aku suka kerja aku kinek tok la compare nok lamak. lebih teratur.. lebih profesional.. cuma nya tek asalkan tahan lasak jak...

aku dah tauk dah.. ari tok aku akan ada 2 meeting yang berlanjutan and aku sik mauk kelaparan. So.. awal aku bangun eh... bukan apa.. masak MAGGIE KARI... hahahahaha... mun jiran aku dapat cium bau Maggie ya.. sure nya heran.. awal juak?! hehehehe

sekali.. nak! ndak menar kata aku... nang berterusan eh...

so.. aku nak show gambar maggie kari makan ku.... tapi bukan mcm gambar dibawah ya la sebab ya masa bila tah. Ingin makan camtok,,, sedap juak..


ya ajak. bah. aku nak polah kerja ku lok.

No comments: