Tuesday, May 7, 2013

:: SuDaH TiBa MaSanyA ::


Pssst......

sik apat nyerin2... aku nak madah,,, makanya.. malam tadik.. secara rasminya peneman setia ku selama 2 tahun tok dah sampey limit usianya. hrmmmmm .... tedah nya lok.

Boleh masa aku nak charging kan dirik nya... boleh tertangga nok benda pakey menchargingkan nya ya. yah! napa kata ayat aku tok.. sik betul nak juak.. sbb aku kedirik sik tauk mauk explain camney...

aku nak madah... BB Curve aku dah sik mauk dengan aku lagik. :(

Lamak aik kamek duak bersama, aku nang sik ada plan mauk tukar HP sbb aku tok mana jak, Biar lah masa berubah tapi aku nang tetap dengan nya tok.

so, tgh ari tok aku akan survey BB baru lah. kawan ku madah tek... ambik la samsung.. erk... memang hati ku mauk tapi bila ku pikir balit akan anak dara aku ya... hrmmm... sedangkan ipod touch screen aku dah jadi hak milik kekal nya. aku dah sik tauk dah apps dalam ya bertaburan macam apa jak... sabar jak lah. so. bila nya dengan ipod nya.. aku dengan BB ku.

Cik Chee sik suka HP aku sebab nya bukan touch screen. hahahahaha,,,,, mala jak tangan nya mauk ngaleh imej mcm ipod n ipad, tapi.... ha! ya la motif aku... mun ndak ya... boleh kelaie ooo... jadi utk mengelakkan kamek duak berkelaie or berebut,.. waima aku boleh ngalah tapi sayang bah dengan barang... mun aku tok jenis tauk or celik IT, sik juak apa... tok mun dah rosak.. yah! sapa mauk ngaturkan...

aikh.. lalu panjang repak aku. tgh ari tokla aku pg survey.

kelak cakap lagik. Agik dalam MODE BERKABUNG. Yer... huhuhuhuhu..

Anyeong. 



3 comments:

MBOK EMA said...

o tedah nyaaa..

henpon kmk bok kak bait. bok di ambik dari bengkel bertukar board. USB port rusak alu sikpat cas!!

henpon ya cun kak berumor setahun alu rusak!

p kmk sik mok tukar baru kerana bila dibikik jaoh lebih murah dari meli baru.. hahahahaha.

anyway! selamat surbeying!!

")

KemBhoJha said...

aikh. sama bah emma. berapa ktk nukar nya? erk..mun dapat dibaiki.. dibaiki lah. USB port mek pandey tercabut sekali dengan charger nya. hehehehe... nak madah ganas... sik juak.

MBOK EMA said...

kmk antar di Magic Mobile sebelah Pizza Ria ranto Botra (dekat Upwell). RM80 jerrrrr...
heheheheh.