Tuesday, June 18, 2013

:: 18 June ::


assalammualaikum

Marek sik sempat nak update blog, koatan embak aku manas dengan org di sekeliling aku. Bukan la manas ney pun cuma angin jak asa. Cun juak nang ada byk kerja marek so, aku dah sik tertangga agik la blog tok. macam2 jak benda kenak polah sik juak abis2. 

yah. baru abis segek, datang segek. 

tok dah bermacam2 egek dah tok. hrmm.. pening palak aku. 
ari tok 18 haribulan jun. 
and hari tok hari spesial. 
tapi bagi aku, ya adalah hari2 biasa jak. 
aku rindu dengan seseorang tok. 
Rindu teramat. 

Luckily aku ada seorang kawan tok.
yang faham and always stay with me when i need her.
aku tok ng sik byk kawan.
semakin meningkat usia kita,
semakin aku faham apa sebenarnya erti sahabat ya.
ya ajak aku nak madah. 


bah. Aku tok nak molah kerja tapi gago juak nak nyambung. 
apa kan. a very good pretender. 
ya ajak ayat aku... hehehehe

anyeong

2 comments:

MBOK EMA said...

menar menar.. makin kita tok manait umor.. makin tauk ngn reti kawan..

Cik KemBhoJha said...

aikh emma. benar nak... :)