Friday, June 7, 2013

:: AmaRaH ::


aku dah cool down dah... jadi apa jak ayat yang aku guna on my last entry (dah sedar ayatku kasar)... biyane.. maaf... sorry... ayat semasa marah amat bahaya sekali, memanng bahaya. sebab ya jangan dikaco orang yang tengah marah sebab sidak akan ngeluar ayat yang tidak elok untuk didengar oleh hati dan perasaan.

memang aku marah dengan orang yang masuk rumah aku ya...tapi sik apa... aku dah fikir dah. aku akan ubah tempat nangga tv ku mulai minggu tok. semua tv akan masuk ke dalam bilit kat atas. aku akan polah TV room kat atas. Mungkin pencuri ya dah aim dah rumah aku masa aku ada di rumah.. aku tok suka cahaya terang jadi kadang2 ya selalu la buka langsir kan... maybe sidak nangga ada TV besar. sebab ya attract pencuri ya pun attention...

from now on... aku akan tukar semua posisi perabot dalam rumah aku, Ya project aku minggu tok. Mauk kemas bilit master room ku .. mauk tukar kedudukan katil and almari baju .,... and aku mauk pasang katil single bed dalam bilit reading room ku ya.. sebab bilit ya kelak akan jadi bilit cik chee.

berkemas sekali lagi la aku minggu tok.




No comments: