Tuesday, July 30, 2013

:: 21 Ramadhan ::




assalammualaikum and anyeong

dah 21 hari kita tok posa. hrmm.. sik lamak lagik dah. 
yah... tinggal weekend tok agik tapi this coming weekend aku dah gago la dengan preparation di rumah mak aku ler...
my house dah clear... clear dari segi debu la..
tapi debu-debu di rumah mak aku ya... hrmm... aku cuma mampu say Hrmmm....
dah la rumah kayu...
bapak aku suka benda nok berukir2 tok..
kerusi kayu and ada ukiran..
bayangkan habuk and debu kat celah2 ukiran ya... awwwwwewwwwwwww...
susah aku nak imejinkan.
mun aku sik nulong.. kelak muka adik bongsu ku akan menjus..
tapi yala. kesian juak dengan nya... waima nya sorang diam dengan mak ku..
tetap aku kenak tolong mana yang patut.
dah aku tok raya di sia juak.
lekak ya kuarkan semua cangkir, gelas, tapak... warmer...
ya ampun!
aku mesti kuat untuk event ya ari minggu tok.
sabtu aku ada date!
erk.. date?
auk... aku ngakuk ada date.
sik salah nak date berbuka posa dengan seseorang, Encik B nama nya,
ingan ya ajak kay.
kelak aku madah apa2 mun aku asa nak madah la... hehehe..

ari tok dah ari selasa.
petang tok kenak rushing pg rumah mak.
tedah sik ada orang berbuka dengan mak n apak.
and cik chee.
sebab lekak berbuka, sidak dua terus pg suro.
aku dengan cik chee balit ke rumah terus.

bah. aku dah padah apa yang mauk aku padah.
pagi tadik aku sahur dengan aik nescafe kaw dengan susu eh.
wah. sedap yo. 
lalu bertenaga aku kerja ari tok. 
aww...
hehehe..

aku dah madah bah tapi aku continue juak.
aku mauk sambung kerja lok.
kelak la aku nyambung. insha allah.




No comments: