Friday, July 12, 2013

:: 3 Hari Dah ::


Assalammualaikum

camney posa tek? dah 3 hari dah kita tok posa. 
hari pertama, huh! aku kenak serang gastrik. 
hari kerdua.. no problem. 
jadi kesimpulan yang aku dapat adalah...
aku tok nang sik dapat makan nasi masa sahur. 
hari pertama ya aku sahur dengan nasi. Dah nama 1 day nak posa nak.. so, makan la nasi masa sahur.
minum banyak aik... sekali petang ya... yah.. bergolong asa aku eh kenak gastrik, 
ya juak angin... 
Auk. tauk ku gambar ya pelik . 
tapi nya point ke tempat yang betul
di tempat yang sakit ya. 


marek aku coba sahur dengan oat. yah.
sehari2 perut aku asa okay. 
geney ya. 
so, pagi tadik aku sahur dengan oat lagi.
Now, oat is my friend. :d

makan nasi masa sungkey jak.
sungkey dengan orang tua, 
tedah mak bapak aku eh..
ada 4 orang anak... semua di kuching...
nok laki semua dengan bini masing2... nok bongsu berbuka dengan keluarga tunang nya..
tinggal la kamek duak beranak neman nya juak.
nasib bait ada anak dara aku yang sik reti nak diam ya.
pakey meriuh keadaan.

aku dah berapa ari tok sik nangga TV. 
sebab neman cik chee nangga ceta movie nya.
malam reya 2 kali nangga The Enchanted and malam tadik nangga Princess Frog. 
malam tok nangga The Tangled kali. 
abis movie ya, masa ya aku dah kemas rumah, kemas dapur, cuci and sidai baju, lipat baju, and sempat mandi dan sewaktu dengan nya.
after the movie, time to sleep.
ya jak la kegiatan aku. :D

bah. aku nak sambung polah kerja lok.
anyeong. 


No comments: