Monday, July 22, 2013

:: Akhirnya ::


yehhaaaa....

assalammualaikum, anyeong..

apa polah ktk orang masa cuti weekend tek? 
alhamdulillah.. dah 15 hari eh kita tok posa. 
sik berasa oo.. padan la malam tadik cik chee nunjuk moon..
nang full moon lah. aku sik sedar dah masuk 15 hari bah posa. 

weekend tok tek aku BERJAYA mencuci semua langsir kat ruang tamu, dining area and kitchen area. 
FUH!
asa puas hati yang teramat sangat la...
as usual la aku ada assistant kecik yang amat sangat membantu itu..
aku nak marah pun sik dapat.
layan jak la.

marek jiran aku masak maggi perisa ayam..
yah.. bau nya.. menyusuk kalbu..
sekali cik chee boleh madah..
"ma... mamam mee."
hrmm.. dugaan...
polah la maggie ayam juak dnegan nya tek..
mesti heran jiran aku eh...
sure nya pun masak utk anak dara nya juak..
anak kamek duak sama umur..

ari tok hari senin.
aku dah ngira bila weekend.
appu...
bah.
aku nak polah kerja lok
kelak sambung agik.
insha allah..








No comments: