Tuesday, July 9, 2013

:: Aktiviti BuLaN PoSa ::

Anyeong & Assalammualaikum

okay. masa tok lunch hour. Aku malas nak kuar. Dah makan Bun tek.
yah. boleh tahan sidak opis ku tok.
makanan dimakan sidak dalam tok. 
bau nya... 
hrmm..
maka memo dah kuar dah madah sik boleh makan kat atas tok.
adoiyai.

harap esok semua orang akan bertimbang rasa dengan orang yang puasa.
> Think Positive tok! <

apa plan ku bulan posa tok kah?

1.  mauk balit on time. @5:30 p.m.
sampey rumah mak sure pkol 6:30 p.m.
berbuka kat rumah mak, tolong mana yang patut.
lepas ya, terus balit rumah sendiri dengan anak dara sebab sure rumah akan sunyi, semua pg terawih. hrmm.. aku kena jaga anak ler. 

2.  aku mauk nyambung QUILT aku yang dah bertahun aku sik megang.
ada utang aku dengan kawan ku yang perlu aku settlekan. 
esok aku akan start lah semua ya,
insha allah. 

3.  gardening ya as usual la. Cuma schedule dah kena tukar ke pagi la. 
selalunya aku akan gardening ptang. hrmm... 
ujung minggu aku selalu sik kuar, even pg rumah mak aku pun aku sik.
duduk rumah jak dengan anak daraku.
makan mana yang ada. masak mana yang ada. 

4.  Weekend aku mesti start cuci semua langsir ku.
hrmm... seminggu segek bilit. Buka awal pagi.. terus cuci.. kering tgh hari terus pasang balit. 
ya aim aku bulan posa kali tok. 

ya antara plan aku la, menjadi kah sik. 
we wait n see. 

ehek. 

Selamat berPuaSa.




No comments: