Monday, July 29, 2013

:: DahLia ::


assalammualaikum 

Anyeong

okay. aku nak bercerita pasal bunga warna putih tok. aku ada nanam nya tapi selama tok aku sik tauk apa nama nya, So, marek aku post kan dalam FB ku and finally kazen ku madah nama nya adalah Dahlia.
White Dahlia. 
Serius eh... cantik.
nya sik berbau tapi nya cantik.. besar gik ya
and paling aku suka.. warna putih. 
aku nang suka semua bunga yang warna putih. 
tok gambar yang aku ambik. 



bah. apa polah ktk orang weekend tek?
aku akhirnya dapat menyiapkan baby quilt aku.
yang akan aku hadiahkan kepada kawan bait aku yang akan datang dari cbo ari rabu tok.
nya datang untuk meeting jadi aku terus la berik dengan nya..
dah nak masuk 2 orang dah anak nya.. baruk siap baby quilt aku ya.
appu.. 
dah angin ya baruk datang... baruk dapat siap.
mun ndak kah... maseh nya dalam store kali. ehek.

ujung minggu aku kat rumah jak. 
menyiapkan quilt ya. and macam biasa la.. berkebun.
cabut rumput... ngalih anak sayur sawi ku ke dalam bekas yang sesuai.
sak nya cepat besar. ehek.
sik sempat mauk ambik gambar.
minggu depan la. 
insha allah...
ari tok dah 20 hari kita posa.
tinggal 9 hari gik nak raya.
hrmm.. cepat ya masak berlalu.
bah. 
aku mauk masuk training lok.
bye


2 comments:

Kembojapink said...

Siney kitak belajar polah baby quilt kak? Kitak jual kah? Berapa size biasa dipolah? Colour macam nei?

Lately tok kamek suka melepak rah tabir rumah kitak tok.. hehehe.. Salam perkenalan..:)

Cik KemBhoJha said...

aikh. ada agik nya eh... :)
terima kasih la sebab singgah lepak kejap. :)
kamek belajar dari online la kemboja pink.mana yang cute ya kamek ambik. setahun lebih juak kamek nak siapkan.
kamek belum ada machine jait. semua jait kedirik. sakit juak asa jari tok. kamek polah baby quilt utk baby boy.
esok kamek upload dalam blog lah. supan eh. :)