Friday, July 19, 2013

:: EnougH ::


assalammualaikum

Anyeong

malam tadik aku nangga ceta tok kat HBO asa ku. Aku tok nang suka dengan JLo tok. especially nya dalam movie tok. seksi bah nya tok. yah. aku tok ompuan agik madah nya tok seksi. apatah lagik lelaki. bah. berbalik pada ceta tok tek.
walaupun nya ceta lamak, tapi aku suka moral of the story ceta tok. 
she fight for herself and anak nya dalam ceta tok. Nya kenak tumbok laki nya sekali jak..
terus nya sik mauk dipolah camya agik.

mun sekali dah laki tok angkat tangan, dalam erti kata lain. NUMBOK ya.
bagus tinggalkan jak la. 
mun nya dah berani tumbok... sik mustahil, all the sepak and terajang pun akan menyusuli. 
jadi pengajaran bah. 


kakar hal enough tok.
aku ada kesah antara aku dengan anak dara aku. 
mun nya selalu berolah kah, nangis kah.,, aku akan madah.. "Enough Chee. Stop it."
so.
malam tadik aku polah aik teh cecah roti krekes.
so. aku berik la roti krekes dengan nya. ekot sekali la kamek duak main celup2 dalam segek mug ya.
sik lamak lekak ya.. nya boleh padah dengan aku.. "Enough ma... Enough."
erk.
aku tanya agik... what do you mean by enough? 
to make sure nya faham erti enough ya tek. selalu mun aku madah enough ya, makin kuat nya nangis. 
"Enough la... chi dah nyang (kenyang)."
Wah....
ada kemajuan.
:D

ya ajak aku nak share. mak aku pun dah komplen madah anak dara aku bossy di rumah.
adoiyai, yala masalah nya jika anak ngak sorang.
hrmmm

weekend is coming! wiw! dalam hati aku tok gelorat jak.
gelorat mauk bergumbira bersama dengan cik chee. 
uhuhuhuu...

selamat berposa semua. 






No comments: