Friday, August 2, 2013

:: Cik Chee ~ SisTaR ::

anyeong...

assalammualaikum and selamat pagi.

aikh... terkejut lok. ehehek. bukan apa.. dah Jumaat bah.
eksen oo..
maka ya la hari yang ditunggu setiap hari senin.
Bila la jumaat nak datang tiba...
bah. Last weekend dalam bulan ramadhan. Jadi apa plan ktk orang tek?
huhuhuhu...aku dah madah dah nak apa aku nak polah...
tolong mak aku ngemas rumah...tapi ada additional task.

polah kueh @ cake. sebab adik aku madah tempat nya selalu beli kueh ya dah sik berjual lagik.
oklah.
jadi mula2 plan tek nak berbeli kat Mita kah.. Taka kah...
tapi kawan aku ajak polah sama.. tapi kat rumah aku la.
hrmm.. boleh la.... at least aku belajar polah kueh la nak.
ehek! fighting Kembhojha.... 


ada agik kesah anak beranak awal pagi eh. 
pagi tadik awal cik chee aku bangun. apa nya dgr bunyi sudu aku terlepas dari tangan..
lalu terkiak kaung carik aku ... 
ya aku madah.. aku sik dapat berbilit di atas sebab nya sure akan carik mun aku sik ada di tepi nya.
geney ya...

terus la nya bangun n neman aku sahur la. as usual, pagi tadik aku sahur nescafe susu and biskut kering jak. dah x tauk mauk makan apa dah aku tok. 
dah ya kemas meja, cuci gelas, lap meja, then kamek duak duduk kat ruang tamu..
terus nangga KHits. lalu la kuar lagi Sistar19 tok, Gone Not Around Any Longer..
uiksh2.... seksi giler nya pun tarian nok mula2 ya..
tapi part tgh2 nya ok la. 

best juak lagu tok. aku dah jadi peminat kumpulan SISTAR tok. lagipun nang minat dengan BORA juak. Hyorin dalam Immortal Song memang power suara nya, 

awal nya berkemas ari tok. aku kemas pun cepat juak sebab aku sik makey baju kurung ari tok.
casual jak. maka ari jemat oo.. kes MALASENG agik nak berion semua. uhuk.

nangga olah anak terkenjit-kenjit depan TV nak, teringat aku olah aku kedirik yang suka nak terkenjit-kenjit depan TV mun nangga ceta Hindustan. lawak eh. kali anak ompuan nang macam ya kali ooo... 

aku engkah la video lagu yang kamek duak dgr pagi tadik. 


ok. aku nak mengundurkan dirik lok. 
selamat berhujung minggu.
selamat berkemas rumah... berpolah biskut and cake semua..
selamat bershopping pada yang dah terima bonus semua ya..
tahniah.
company kamek orang sik ada eh.
terima pun dalam minggu depan.
sabor jak lah ooo...
anyeong.

No comments: