Friday, September 27, 2013

:: Bermulalah......... ::

Assalammualaikum

mala jak aku terjaga malam bah.. sebab aku dah terbiasa mun ada cik chee sebelah aku nak... nya sure akan tido dgn pelbagai style and sure salah satu style nya adalah.. kaki nya di atas perut aku... ya sure lah...
tapi malam tadik aku agik sik nyaman tido sebab tido sorang....

call her malam tadik and happy ada jak sora nya...

oooooo cik chee... kitak tauk sik mama kitak tok rindu dengan kitak......

jawapan nya bila di padah cam ya... auk.... tauk chee...

appu... aku tok kah yang sik sedar dirik dah tua or anak dara aku ya kah sik sedar dirik agik kecik nak enjawap cam ya. erk...

bah. aku nak kemas lok. mauk breakfast. Event start pkol 10 pagi. sampey 6 petang,
kelak-kelak la aku update.

anyeong...




No comments: