Friday, October 4, 2013

:: KIA ::


aku masa tok duduk di epot.
eh di departure hall dah.
nangga kelibat orang depan aku...
staff aku leka bergayut dari tadik...
ada angmo depan aku tok  in his own world.
dengar lagu apa tah... kuat juak..
dari tempat aku tok aku dapat dengar...
yang straight depan aku tok leka main dengan phone nya,...
mun nya update blog kesah kat departure hall..
sure nya akan madah ada ompuan depan nya gago naip and nangga-nangga orang..
well... koatan aku dah sik tauk nak polah apa...
sebelah nya ada sorang mamat tok tgh bergayut juak...
kali dengan love nya kali..
slow jak sora...
belakang aku tok adalah sepasang kawan yang ceria jak..
adeh ah..

anak tekak dah start menggaruk...
so, tadik sempat beli strepsils.
ya ajak.

yah.. ngantok anak mata aku tok..
mun masuk jak dalam plane tok..
aku asa aku sure terus zzzzzzzzzzz.....
bah.
ya ajak yang aku nak ngerecokan...

anyeong...

No comments: