Tuesday, November 5, 2013

:: Part 3 : TraBeLLinG wiTh ToDDleR ::



Packing Time

just want to share our packing stories which caused me headache and gerams all the time when we did our packing together. end up i only manage to decide 4 pairs of baju for jejalan and 2 pairs of pajama. 

Is it enough? for 5 days 4 nights trip? appu... 

malam tadik aku ngemas baju aku. target kamek dua beranak adalah mauk embak segek jak beg baju. so far so good la.. tapi belum masuk toiletries. nang cun-cun lah.

cik chee will bring her own Mickey Mouse back pack. her drawing books, colour pencils, towel, her toys, her pampers, susu, baby wipes. 
mama nya pun ada juak back pack. fuh.. nebes eh..

last nite berbbm with my best friend, KKO. tanya nya sama ada perlu sik embak ubat demam, selsema and batok cik chee,.. Terus nya jawap..PERLU!
yah... seney nak engkah agik bah? hrmm...

aku tok nang mcm tok. mun nak ke seney-seney ya.. byk la aku pk kan.
yala susah nak g travelling dengan aku tok. mun setakat nak pg camya ajak.
bagus aku duduk rumah. kelak aku ke sinun dah banyak dah plan diatur. 
ya aku dah sik binggung.

hopefully perjalanan kamek duak tok sik ada masalah lah. 

ya ajak. kelak sambung agik. nang panjang la kesah kamek dua tok.

annyeong



No comments: