Friday, December 6, 2013

:: FryinG PaN 2 FaCeS ::

assalammualaikum

anneyong. 

Back to work ari tok. Ambik half day today. pagi sik masuk office sebab anak dara aku ya molah hal. yer... actually aku pun melayan juak. so, since cuti maseh banyak, ambik jak la... 

actually aku nak ceta pasal topik aku ya. pasal frying pan tok. hrmm.. aku tok sebenarnya nang kurang suka la kejadian frying pan tok and makin la mun frying pan ya nang aku selalu pakey pun.. nok selalu dipegang and pakey masak. tiba-tiba ari tok tek aku dipadah yang ada orang tauk and dah sebarkan apa yang aku masak and segala secret recipe aku pun sidak tauk. erk... 

susah juak mun cam ya ooo... kita tok sik ada niat di hati mauk menjadikan masakan kita ya tek jadi secret recipe and seney kita beli bahan ya.. and apa habit kita dalam memasak ya... hrmm.. tp mun dah orang lain tauk kesah aku... ya ku madah.. fying pan aku ya nang 2 faces lah. 
hish2.. aku tok maun taip jak apa yang aku rasa. mun faham.. faham lah.. mun sik.. faham-faham ajak lah. erk... sebab aku malas nak mengulas, kelak terlebih ulas jadi mengumpat. ya dah buka aib orang. 
jadi bagus aku cakap cam tok ajak. 

jadi aku nak ngator strategi. since aku tok memang kali dah ditakdirkan untuk jadi retis kali.. ok.. fine... mun britney spears dapat bangkit dari kisah silam nya and now tgh memperbaiki dirik nya., apa ajak lah aku tok nak. yer... nok dibanding ya sik alang-alang kan. 



ya ajak lah aku nak ceta dolok. aku tok ada banyak kerja nak dipolah. since mem besar sik ada.. jadi masa tok la aku rajin nak bekerja sebab sik ada gangguan and hati aku tenang juak. 

bah. kelak la sambung agik.  


No comments: