Monday, February 17, 2014

:: A Declaration of Love ::

February 17, 2014 



Assalammualaikum. Anneyeong



Lamak asa aku sik update blog eh.

kenak bah?

sak juak aku sik ada gago mok ke seney-seney bulan tok.

Bulan tok aku ada rilek skit. 

tapi tetap aku malas nak update blog. 



aku nangga iklan kat dibah tok.

asa terharu jak.

i like. 

ya ajak yang aku nak madah,



anak dah sekolah.

tiap-tiap ari aku akan ngecheck kerja rumah nya.

seterika baju nya.

hrmm.. ya aku terfikir,

camney la mak aku dolok handle kamek orang 3 beradik kan,

yah. aku mera sorang jak.

aku dah kamboh mcm apa jak. 

adoh eh,

saya tabik hormat la dengan mak-mak yang ada anak lebih dari seorang. 

and in the same time semua sekolah...



kenak lagik dengan anak dara yang manja yang teramat,

serius eh.

nang manjak lalu lah.

awal pagi ya nang kenak princess bah.

hrmmm...

benar kata mak aku.

mun cik chee ya beradik baruk nya kurang manja nya.

hrmmm....

apa kah makna nya ooo?



ya ajak lah. 

tangga la video ya.

daaa...



 




No comments: