Saturday, October 11, 2014

:: Art Class ::




salam sabtu

today is Saturday. Napa polah aku ari sabtu pun hupdate belog? erksss.... ooppssss... ada okay kah?
actually cik chee ada art class... so aku free 2 jam.
aku sik tauk nak polah apa.. nak balit aku malas nak turun balit..
end up aku lepak kat office.
erks.
office aku dengan kelas cik chee sik la jauh ney.
malas nak ke shopping mall sbb dunno what to buy and scared to buy uncessary things.
ada lagik.
aku ada segek penyakit kay.. aku akan sure ke bookstore.
penyakit aku bila ke bookstore adalah.. 2 jam tidak cukup okay.
aku sik akan sedar masa berlalu. Why i said that?
udah dipolah aku 2 minggu lepas. Aku lambat setengah jam ambik cik chee kay.
setengah jam!
muka anak sik la menjus nunggu.. tapi muka lause mcm x puas ati jerrrr..
huhuhu.. sorry lause...
jadi aku sik la mauk lambat lagik... serious eh.. masa aku lambat ya aku berbeli rak buku indah..
rak buku pelastik... kaler pink lagik ya..
beli buku aku kedirik dah 2 egek.. cik chee tiba2 ada 3 egek..
segek baruk abis baca... and segek agik.. well...
better to go to there for a while...
so.. di opis dapat la ngecheck email kejap.
and berhupdate belog.

Nak check Fb lejuks.
check and reply email udah.
so. apa lagik. update lah blog.
Tiba2 asa rajin itu ada..
jadi kenak di appreciatekan... huhuhuhu
pasal cik chee ke art class ya.. is my own initiative to help her in her coloring skilss.
i know benda tok parents boleh ajar tapi my main purpose for this class is for her to mix around with someone that luar dari kawasan hariannya..
at 1st nya takut tapi now nya dah ada kawan dengan koko @ Oppa nya...
they are so nice to her... even this one koko siap berik nya sweet almost every week and teman her while waiting for me...  so touch when i saw this friendship.
And cik chee is the only malay girl dalam kelas ya.
in away can improve her bahasa cina la... the lause speak cina to her bah.. mix la. manglish.
but okla...



at home usually aku sik paksa nya lah... mun nya nak polah homework.. nya akan polah..
mun nya mok nangga movie nya.. well.. she will ask me first boleh kah sik.. usually aku akan say YES jak.. cuma patehkan nya untuk bertanya sebelum polah something.

as for coloring..memang ada improvement semenjak hantar nya ke art class ya.
much better then before. kamek duak beranak ajak di rumah kadang2 sik ada juak megang buku melainkan aku baca buku.. nah.. gago la nya mauk baca buku juak..
ya ajak.
bah.
panjang dah aku naip tok. Aku mok end kan lok. Mok ambik cik chee lok.
kelak sambung lagik. Insha allah.

Anneyeong

Kak KemBhoJha







No comments: