Thursday, October 23, 2014

:: Awal Muharam




assalammualaikum

kenak awal gilak aku nak madah Selamat Awal Muharam?
sebab esok aku cuti. :D yes. aku cuti, apa polah?

Sik ada apa-apa pun. I just want to rilek kat rumah and as usual jadi supir utk cik chee.
hantar school & balit dari school.
pas ya mok tido tgh hari. yah...

and monday office kamek orang cuti. Ganti public holiday falls on Saturday,
so.. ada 4 hari cuti. alhamdulillah...sebab ya lah saya hupdate belog ini.

lamak cuti tapi selama itu kamek duak beranak cuma berada di rumah or jogging di kawasan berdekatan sahaja. :d gardening skit. and mok kemas bilit-bilit yang ada untuk guess yang akan datang masa bulan 11 kelak.

apa yang ada di bulan 11? well... kelak la aku cerita, ohya. apa plan nak dipolah masa cik chee school holiday oo??? last year kamek duak pergi ke Mukah and sibu..
this year? aku malas nak pergi jauh... may be kamek duak carik pot kat area lundu or sematan jak.

itu plan saya ler. itu jer...

bah. aku nak settle semua barang pending lok. mok cuti bah,

anneyeong






No comments: