Tuesday, July 11, 2017

:: TanTruM ::



Tengok topic dah tau kan pasal sapa? 
Kesah semalam. Cik Chee memang ada masanya akan menunjukkan kebengkengan nya..
Mun kata nya.. kata nya juak.
Dari seney oleh nya kata mak ku.. mun sik dari aku lah..

Masalah cik chee adalah... bila nya ngamok, nya kan terduduk terus.
yahhh... part yalah aku paling malas
since nya dah create scene yesterday, nya akan digrounded for 1 month.
No shopping mall or not even to a supermarket. 
huh. 

Nya boleh nangis from the kedai sampai rumah kay.
Sampey ke rumah, still continue juak...
aku terus masak nasi, polah sup tauhu nya sebab aku tauk nya lapar..
masa nak masukkan cube ayam maggie dalam sup ya...
aku cuma madah.. 
Chee ah.. awak mauk letak kiub tok sik dalam periuk?
terus diam.. angkat.. ambik ya.. and buka balutan...
eh.. aku tek diam ajak sebab aku kedirik pun unsangkarable nya mauk juak kenak pujuk mcm ya..

Then suruh nya mandi, tapi ada request.. mauk aku mandikan.,,.
yahh.. 8 tahun dah bah...
layan ajak la sementara nya maseh mauk. 
Makan n terus kemas beg sekolah. 
adoh eh. anak cuma seorang... tapi memang attention seeker bebenar la. 
ya ajak lah nak ku storykan.

Kesah semalam.... 


No comments: